Wednesday, December 20, 2017

quick post - nak kerja tak?

ok nama pun quick post so aku taip dengan sangat quick la cerita dia. 

straight to the point:-

department (logistics) aku tengah cari staff bercirikan seperti berikut
1) female or male
2) preferably single
3) diploma or degree
4) have D license
5) boleh kerja luar bila bila diperlukan
6) boleh kerja under pressure
7) boleh kejar deadline
8) tahan maki
9) hati kering
10) hati kental
11) flexible

office area Aman Perdana, Klang (boleh google)
company import and export besi (dealer)

kalau korang berminat, boleh direct email resume korang dekat aku ; siti@ays-group.com

jangan risau ni bukan scam. kalau dah email aku sendiri akan call korang.
sila letakkan subject yang betul ye.

gaji? tak lebih dari 1600.
ada ot, traveling claim, bonus, increment dan yang seangkatan.

kalau semuanya ok, kita akan set for interview.
nanti kalau dah masuk kerja, aku akan ajar kerja dalam ofis then luar ofis.

ok best of luck 😉

.hudapunyacopyrightreserved.