Thursday, August 22, 2019

new journey

baby ikut perangai mak dia, suka membaca kikikikiki

sorry geng, first pregnancy ni aku jadi malas nak buat benda yang aku suka. maka berhabuklah blog entah apa apa ni. aku nak cerita pregnancy journey pun alah kasim malas bebeno nak menaip. tapi journey aku biasa biasa jerrr, tak ada alahan teruk, tak ada mengidam pelik pelik. aku betul betul enjoy the pregnancy. happy mommy happy baby kan? hehehe 

gender emm gender ye, tunggulah sampai dia lahir hahahahaha. ramai teka perempuan tapi aku punya firasat mak mak, anak aku lelaki hahahahahaha. scan result? rahsia! nama lelaki & nama perempuan memang dah ready. 

kurang 11weeks je lagi nak beranak, korang doakan urusan kelahiran si kecik ni dipermudahkan, okie? :) ok dia tengah kicking ni sambil cakap 'hye' dekat korang :D 

bye.

.hudapunyacopyrightreserved.