Sunday, August 26, 2018

Amirul & Siti - part 17

THE WEDDING THEME

Royal. 
i choose royal theme. 
tak tak, sebenarnya amirul cakap nak wedding macam raja sehari style dolu dolu, so aku simplifykan tema royal (diraja) la.

wedding planner bapak aku yang pilih then tema segala jenis mak nenek tu aku & amirul pilih.
tema royal ni tak susah sebab still ada lagi yang buat tema macam ni. 
and alhamdulillah bapak aku tak kisah, on je. dia bayar kekekekekeke 


wedding planner bapak aku ambik dekat rawang and butik diorang dekat selayang. aku tak boleh nak review lagi ok ke tak servis dorang tapi setakat ni memang thorbaik. 
tu dia cik din pilih pelamin royal. 

sejujurnya aku tak ada dream wedding atau dream attire untuk kahwin. aku on je mana mana and since amirul dah pilih nak tema diraja so aku follow sebaiknya la kan. bapak aku pun seronok je tengok amirul pilih baju apa semua. 

tau dak tema royal? 
baju nya lebih kurang macam ni. 


ni ha hat niena baharun pakai. lebih kurang macam ni la. baju pun dah pilih. 

settle satu perkara.
nasib baik mak bapak aku on je. siap puji lagi tema kitorang ambik ni hewhew

baju nikah settle baju sanding settle. 
baju nikah pun rare jugak sebab orang selalu pakai warna pastel warna soft soft. 
kitorang terbalik. 
peduli apa guee hahahaahha
tu pun bapak aku puji jugak. rareee
tapi simple je. 

kita menggunakan penjimatan optimum sebab aku nak beli kereta lain aherherherher 😆

nanti aku update lagi progress kahwin ye. 
selamat berkahwin 💐

.hudapunyacopyrightreserved.