Monday, September 24, 2018

otak kanan (18)

i'll answer everything that you guys asked. 

1) kerja dekat company buat import & export iron and steel. 1 of the main dealer dalam Malaysia.

2) tahun depan 4 tahun kerja situ.

3) logistics planner ni macam kau plan delivery luar or dalam Malaysia lepastu kau cari transport lepastu deal sampai barang tu sampai dekat customer. cenggitu la cito dio.

4) nope. aku masuk company ni zero. tak ada knowledge or experience logistics langsung. aherher.

5) dolu dolu diploma in insurance studies. ambik insurance sebab memang suka. tapi nak drop to the field emmm i don't know.

6) beli kereta umur 23. masa birthday and no plate pun letak birtdate.

7) beli 100% duit sendiri. dah keluar kereta bapak ganti duit deposit aherher i tak mintak pun.

8) kereta first bawak is my beloved kancil. ada lagi, abang ipar pakai.

9) kerja dekat sebab bapak tak bagi lepas jauh. ikut hati memang nak travel kerja jauh.

10) tunang tak handsome. tapi manis (jangan cuba sondol) wkwkwkwkwwk 🐖

11) hahahah kahwin awal 2019. osom la bulan berapa 😆

12) sama sama simpan duit. siapa lagi banyak entahlah sama je aku tengok. 

13) honeymoon mana tak tau lagi. baling dadu baru decide. 

14) kenal dekat wechat ahahahaha i budak wechat tapi bukan geng ucux raver 

15) lepas kahwin duduk sendiri. tapi still dalam kawasan keluarga la. 

16) bila nak travel lagi? huuuuu lepas kahwin la sedihnyaa tengok korang pi oversea 

17) banyak lagi tak settle. nak tolong ke tu? 

18) hantaran satu dulang hati kuman. 

19) kemon la siapa tak suka tidur? hahaha

20) aherher maaflah tak dan lagi nak habiskan short story aku 😂 idea kadang mai lepastu time nak recall entah apa aku ingat tah 

21) The Weeknd la suara padu! 

22) kahwin dekat dewan. belah lelaki pun sama. 

23) maybe. aku akan tepek cerita pasal aku dengan amirul. tapi lepas kahwin la aku malas gila sekarang  


sorry malas nak taip soalan. sesiapa yang tanya tu nah ni ha jawapan. 
soalan dekat wattpad aherher cari la nickname aku kalau jumpa kekekekekeke
bye! 

.hudapunyacopyrightreserved.