Tuesday, January 8, 2019

Amirul & Siti - part 23 (see you on next post in February)

THE UPCOMING DAYS - SOON!


alhamdulillah, another couple of week left to our big day. 
minggu lepas aku demam panas, minggu ni amirul pulak demam huhu
mungkin ujian sebelum jadi husband and wife. 

alhamdulillah semua preparations dah ready, maaf aku tak berkesempatan nak cerita detail by detail macam yang aku janji sebab kebizian prepare urusan kahwin dan jugak kebizian kerja. 
sebab company aku akan bercuti lama sempena Chinese New Year so semua kejar dateline. 
and aku pun akan bercuti lama lepas kahwin, makanya yang penting penting kena diselesaikan awal. 

preparations pun went so well, semua kata sepakat dapat dicapai and dapat mengikut adat yang diminta. jutaan terima kasih aku ucapkan kepada dua dua belah keluarga sebab sama sama memudahkan urusan perkahwinan kitorang. 

semoga 3 hari besar ini akan berjalan lancar dan diberkati Allah aamiin aamiiin. 

aku stop dulu post ni sampai part 23. insyaAllah lepas selesai majlis semua aku akan sambung balik.

terima kasih korang yang baca dari part 1. mohon doa dari korang agar jodoh aku dan amirul kekal sampai ke Syurga :') sebak pulak. 

semoga yang baik baik jugak untuk korang. 

terima kasih korang. 
jumpa nanti next post, on February insyaAllah. 

selamat berkahwin :)

.hudapunyacopyrightreserved.