Wednesday, March 21, 2012

kau yang aku sayang satu :)

Hee Assalamualaikum :) 
Hai yeen , hai :D *lambai lambai 
Yeen oh yeen , kau sudah tua rupanya .
Kau sudah sebaya dengan aku hehe i like nyah !
Dan selepas ni kau tak boleh la nak ronggeng macam zaman dulu kala , buruk ropenya haha :D
So , ehem . 
Here I wanna say :
satu : semoga panjang umur dimurahkan rezeki diberkati setiap hari InsyaAllah aamiin :') 
dua : semoga terus tabah dalam memperjuangkan misi aamiin :') 
tiga : semoga cepat jumpa jodoh supaya kau kahwin dulu sebelum aku haha joke joke ^^v 
empat : semoga kau aku mama lila terus jadi empat sahabat yang ohsem dunia akhirat aamiin :') 
lima : mohon maaf atas semua salah aku aku tahu aku durhaka pada kau . hehe  
enam : terima kasih sebab selalu ada setiap masa tak kira masa susah or masa senang :') 
tujuh : seronok kawan dengan kau , gaduh itu tradisi . hee  
lapan : i love you most my friend nahh hambik muah hambik ! :D
Hehe banyak kan ? haha baca la sampai muntah k :P 
That's all , i lap you yeen ! <3
May Allah bless us Aamiin . 
Assalamualaikum :)

.hudapunyacopyrightreserved.