Friday, February 10, 2017

24 tahun :)


hahahaha memang saja tepek besar besar buat tatapan manusia sejagat alam hahahaha :D
hye assalamualaikum. lupa bagi salam dah macam perampok!

aah aku dah 24 tahun dan semakin menginjak ke arah penuaan yang tak dapat dielak hikhok. and aku share birthday dengan dia ni; 



tara! yes, #benersaye! i got him on my birthday last year wah dah setahun dahhh pompompompom *ketuk baldi* tapi tak payah nak seronok sangat la roadtax insurance kena renew hahaha :'D

so ceritanya hari rabu lepas Norin datang tidur dekat rumah aku sebab dia ada appoinment, tapi disebabkan aku kerja hari ni (Jumaat) dan esok, dia terpaksa buat trip 24 jam je. sedih kott aku dah plan nak berjalan dengan dia gila gila dari khamis sampai esok :( bukan rezeki gue. tapi dia mai pun dah cukup bermaknaaaa sangattttt untuk aku. hewhew

aku tau dia ada plan something untuk birthday aku, tapi aku takde la expect gila gila yang dia akan ajak kawan lain involve. aku fikir maybe lepak lepak then kasi hadiah gitu la hahahaah almaklumlah kawan kawan kita ni semua jauh jauh, so takde la mengharap apa apa kan. doa yang baik baik pun dah cukup :)

then pagi semalam aku teman dia pi attend appointment dia tu macam biasa. tapi dia dah set nak lunch dekat mana and nak ke mana lepas tu. memang tak terfikir apa apa la kan, aku on je. asalkan dengan dia. ciaciacia


tu diaaa besar besar aku letak muka ko Norin, sila terharu dan menangis sekarang hahahaha :D lepas dia habis appointment, terus pergi SCM sebab dia cakap mesti nak lunch dekat sana. aku tak kisah sangat la kan sebab aku memang nak makan hahahahaha

satu yang aku pelik dia asyik dengan phone je. lain maciam, nak kata ada boyfriend, takkan la aku tak tau hahahaha. so aku pun biarkan je la. kitorang jalan jalan dalam mall pi sana pi sini then dalam pukul 1 dia ajak pi makan.

dan ni la surprise dia buat ; 



Sarah dengan Teha datanggggg! aku memang tak sangka gilaaa dorang mai wehhhhhhh terharu gila gilaaa omg :'D aku tak tau la bila si Norin ni plan tapi aku memang clueless habis haha :D tak berhenti gelak dari mula nak makan sampai dah nak balik hahaha kejang perut dengan dorang ni. serious happy sangat! :)


antara kawan kawan yang ada time susah senang zaman belajar dulu :') yang lain ada yang nak join tapi tak berkesempatan katanya. takpe next time kita jumpa insyaAllah. 

thanks korang yang sangat LIT! so so so so happy! jasamu dikenang sampai bila bila :) 
thanks jugak untuk korang korang yang wish dekat fb twitter instagram whatsapp wechat dan segala jenis maknenek social account hahahahaha 


i wish only the best for this year and upcoming years InsyaAllah. semoga impian/hajat/misi tercapai. misi kahwin dengan beloved guy contohnya. hahaha :D aamiin. 

so happy, truly :)

.hudapunyacopyrightreserved.