Saturday, April 7, 2018

otak kanan (13)

aku busy. busy yang tak boleh bawak bincang punya.
sampai mak aku cakap aku tak ada sense dengan surroundings hahahaha pedih den dongar statement mak.
aah hidup aku huru hara dengan kerja. 
lagi lagi tengah nak install system baru and nak live minggu depan. 
kau rasa? 
company tengah growing lagi besar, jangan cerita la dia punya banyak kerja kan. 
aku pergi kerja balik kerja makan tidur esok pagi bangun pergi kerja balik kerja makan tidur. 
hari sabtu tolong Amirul Amni dengan kelas mengajar silat dia.
hari ahad memenuhi jemputan kawan kawan yang kahwin. 
entahlah mak aku tanya pasal hal kahwin pun aku dok masuk telinga kanan lepastu keluar telinga kiri. 
esoknya aku tanya balik dekat mak apa yang mak cakap semalam. 
gila ah.
aku tunggu delivery aku complete dan lori pun siap isi dengan jayanya baru aku tidur. 
kalau tak selagi tu WhatsApp aku on memanjang tunggu update. 
dengan hari hari kena marah lagi. 
gila ah aku tak tau mana aku dapat kekebalan aku sekarang ni. 
aku cakap dekat Amirul macam mana nanti ni, dia yang balik kerja dulu sebelum aku. 
aku takut aku tak jadi bini yang paling awesome dan mantop hahahaha 
hari hari jugak la dia dengar aku cakap aku nak berhenti kerja. 

tapi aku betul betul sayang dengan kerja ni. 
dulu aku menyampah gila nak mengadap kerja ni. sumpah
bos aku berjaya buat aku sayang dengan kerja kerja yang ada ni. omg 

tapi despite dengan semua benda alah ni, hari hari aku belajar benda baru. 
walaupun aku jadi tak ada sense dengan sekeliling aku. 
fikir kerja je. dalam meeting pun fikiran melayang lori lori aku ok ke tak dekat warehouse sana tu hahahaha gila ah
still ada benda benda positif yang jadi. 
sayang kerja bukan sebab nak naik pangkat cepat, tapi sebab sebati dengan kerja ni. 
walaupun macam tahi. hahaha

kepada yang bergaduh dengan aku tu, 
atau yang merajuk setahun dengan aku tu, 
atau yang cakap aku lupa kawan tu, 
mohon maaf sepuluh jari kaki dan tangan. 

system yang Najib tengah implement ni memang memusnahkan humanity.
termasuk humanity aku. 


kalau nak kawan yes aku akan treat macam kawan.
kalau nak sayang sayang dengan aku pun aku sayang sayang balik.
kalau nak bermusuh aku deny dan ignore je terus. 
masa aku tak cukup nak layan benda yang tak sepatutnya. 

pilihan raya pun dah dekat so selamat mengundi semua orang.
tetiba. 

bye.

.hudapunyacopyrightreserved.