Wednesday, May 2, 2018

otak kanan (14)


dari tahun lepas aku kenalkan brand ni dekat Amirul Amni. aku tau brand ni pun dari Kok Hoong officemate aku sebab ada cerita dengan dia aku tak tau nak kasi jam apa untuk hantaran. then Kok Hoong suruh try tengok brand ni.

cantik & kemas.

aku tunjuk dekat Amirul, dia berkenan. berbulan bulan jugak la dia menyebut huhuhuhu 😂

then semalam aku beli. untuk dia. untuk letak dekat dulang hantaran. aku suka tengok reaksi dia.
muka happy je hahahaha ❤

beli bukan saja saja. beli sebagai tanda aku hargai dia. aku hargai semua susah payah yang dia dah lalui untuk projek kahwin ni. untuk semua tenaga & duit yang dia keluarkan sama sama untuk kahwin. sebab kitorang tak ambil loan untuk kahwin.

100% duit kitorang sendiri. 

mulamula macam susah. Alhamdulillah pejam pelik pejam pelik, cukup.

so tak ada salah kalau aku bagi sikit penghargaan untuk dia.

rasa puas dapat happy kan orang dengan hasil duit kita sendiri.

tak lama dah ❤

.hudapunyacopyrightreserved.