Tuesday, November 20, 2018

Amirul & Siti - part 22

THE WEDDING INVITATION CARD

aku kena puji Media Ungu sebab berjaya hasilkan kad kahwin yang sangat da bom and mengikut tema dan tekak aku hahahah
tak lupa juga idea dari amirul. 

kadnya simple je tapi color dia tu nampak jadi luar biasa. kitorang tempah design yang sama untuk dua dua belah so orang yang dapat jemputan sekali dua dua belah akan cam kad kitorang hiks. just nickname dekat kad berubah. 


yang ni untuk side aku. sebab majoriti kawan kawan sahabat sepusat sepusing kenal aku guna nama Huda.
tapi dekat tempat kerja aku guna Siti. sebab bos aku pelat. 
so melekat la nama Siti tu sampai harini. 


yang ni pulak side amirul punya. jangan confuse, Amni tu nama dia huhuhu. side dia orang panggil dia Amni so kita letak nickname dekat kad kahwin ikut nickname. nama aku pulak letak Siti sebab masa jumpa family besar dia memang aku kenalkan diri sendiri as Siti. senang. 

sebab family aku guna Siti. so nak tambah family kan, panggil Siti jugak la hewhewhew gedik gila mintak penampo

sekarang tunggu untuk distribute je. biasanya yang akan distribute ni mak bapak kita la kan. aku guna digital je. orang penting penting je aku bagi by hand. 

doakan perjalanan seterusnya. semoga semuanya mudah dan dipermudahkan. 
insyaAllah aamiin. 

selamat berkahwin.
bye.

.hudapunyacopyrightreserved.