Tuesday, March 26, 2019

Amirul & Siti - part 26

THE WEDDING DAIS (PELAMIN)

hahahahahaha 2 bulan kahwin baru nak update lagi wei ya Allah ampuuuuunnn hahahaha maaflah aku betul betul memenuhi hari hari aku sebagai isteri yang baik comel lagi rajin dan bermutu tinggi hahahaha 

okk cerita pelamin jom 

untuk majlis sebelah aku, kitorang ambil full package wedding dari ZA Wedding & Events so pelamin dah include sekali. 
dia bagi option nak berapa kaki punya pelamin ikut kita. 
aku pilih 30kaki punya and tema pelamin royal. 



by : Raza Z Photography

cantik kan kan kan? sebab full tema kita adalah royal, maka nya kerusi pun kita request royal chair. semua ni aku pilih sendiri hekhekhek color bunga pun aku pilih. so bila dalam gambar memang cantik la gambar pelamin aku. 


ni gambar dari wedding planner. aku suka color dia. melantun. 

kalau korang nak pelamin gah macam ni boleh pergi tengok dekat IG ZA Wedding & Events
@zaweddingevents . semua jenis konsep diorang ada. just voice out je apa yang korang nak.


ok pelamin untuk majlis sebelah amirul pulak 

sebenarnya kalau ikutkan tak ada pelamin, sebab kita buat islamic style macam tu la. tapi disebabkan keluarga dia tersangat la besar dan meriah, so kita tak ada tempat untuk bergambar. jadinya makcik amirul hire sorang decorator untuk pasang pelamin dekat dewan sana. 



kebetulan sangat, memang ikut color baju hehehe. pelamin yang ni agak comel sikit tapi still nampak cantik dalam gambar. 

aku paling paling suka kerusi dia. in love sangat! 


by : angahbotak photography

seeeeeeee? cantik kan? 
ok sorry aku tak tau mana makcik amirul dapat decorator pelamin ni. yang aku tau dari kuala selangor. tu je huhuhuu maaf tak dapat nak promote. 
tapi boleh cari jugak yang macam ni dekat tempat lain.

oh ye, pelamin macam ni harga RM900 kalau aku tak silap. 
-----


aku ada good news nak share dengan korang. 
nant bila masa dah sesuai aku bagitau ye. 


k lepas ni nak cerita pasal apa pulak ye? doorgift? kompang? photographer?

.hudapunyacopyrightreserved.