Tuesday, May 21, 2019

Our First Ramadan


alhamdulillah tahun ni merasa Ramadan sebagai wife and it's not easy ye nak tukar perangai bujang ke isteri mithali hahahaha
tapi seronok hari hari belajar masak menu baru untuk buka puasa. 
dapat husband pun jenis tak memilih sangat just dia suka lauk lauk kampung. 
and nak bangun sahur tu paling mencabar ye tapi demi pahala ku turutkan juga hewhew 

and disebabkan pregnancy baru lagi ni then doktor pun suggest aku tak payah puasa, jadinya aku puasa on off. risau dia yang dalam perut ni. aku cuba juga tahan puasa sampai habis. tapi kalau dia bagi signal dah lapar hahahaha aku buka je la. sebab tak tau condition dia macam mana. harap harap baik je. 

raya tahun ni semestinya raya dekat kampung husband dulu sobs tapi aku excited sebab finally ada kampung jauh yeay! selama ni balik raya pun KL je hahahaha kampung ke tu? next raya belah aku pulak lepastu raya dengan baby weeeee tak sabarnya! hahaha sorry ye excited sikit. 

sorry la 3 - 4 minggu baru ni tak berapa sihat haritu warded sekejap dekat hospital. aku nak cerita lebih lebih pun malas tapi standard la kalau pregnant, letih dia lain macam. tapi tak ada apa yang kronik pun. sebab tu aku tak post apa apa. 

selamat berpuasa untuk korang. semoga amal ibadah diterima Allah, insyaAllah. 
next entry kita posting raya pulak ye. 

bye. 

.hudapunyacopyrightreserved.